четвер, 11 липня 2013 р.

Дівчата малюють дівчат. Виставка у Я.Гретера

Я би давно хотіла побачити картини з гарними чоловіками, такими, щоби при погляді на них перехоплювало подих і бігли мурахи по спині, з очима в прищурі, з легкими іронічними усмішками, або щирих і з дбайливими руками. В костюмах, розхристаних в шортах з купою кишень, з інструментами в руках, з квітами, закоханих, засмучених, зосереджених, в шляпах і з грайливо підв'язаними хустками, диких, шикарних, різних. Я би мабуть навіть хотіла б навчитися їх малювати, знати де і який м'яз, і як правильно підкреслити рельєф і кинути тінь.
 Та натомість я все і усюди бачу дівчат, жінок, різноманітних красунь, і здається мені зараз у нас пропала культура красивих хлопців ( я не кажу про різноманітних метросексуалів, ні, ні і ще раз ні! цим жеманним, блискучим і вилизаним женомужам - ні!)

А до чого я все?)
Була минулого тижня на відритті виставки двох дівчат Уляни Нешевої і Петри Рубар в Арт-центрі Якова Гретера, що мабуть є їхніми псевдонімами, хоча хто зна) Зараз модно мати дивацькі імена.
Тихі картини внутрішнього пошуку, заглиблення, трансовий стан, так і в переважній більшості гарні жінки, обличчя на грані забуття. Загалом дуже розповсюджений на сьогодення мотив, але гарна техніка (я в техніці не дуже але Ксеня - явний для мене авторитет, на це вказала). А я відзначаю те, що роботи гармонійні і доволі майстерні, те "інтуїтивне мазюкання", що опанувати може кожен, і що так цінується в сучасному світі там відутнє, і о Радість!
 Приємні кольори, цікаві ілюзії, котрі чоловіче око вихоплює набагато швидше))
Не можу сказати, що мене торкнуло, але нічого не засмутило, естетичненько і приємно, для відпочинку - раджу)
 А ще мене зацікавло і впринципі не одні ми підходячи до певної з робіт, і розглядаючи її, радились, чи те вищкрябане "Sex" замислене на картині, чи вже хтось з відвідувачів познущався?..)

П.С. І насправді роботи дуже схожі на своїх власниць. Побачиш - і не заплутаєшся де і чия.)
                                                                 Уляна Нешева

Деяке з робіт


Петра Рубар

 з робіт





Немає коментарів:

Дописати коментар