четвер, 25 липня 2013 р.

Шукаю майстра-вчителя. Шарнірні ляльки.

Минулої сесії, тобіш взимку. читала я роботу Нечуя-Левицького "Світогляд українського народу. Ескіз української міфології" І чогось тоді так врізалось мені  в задуми бажання створити колекцію шарнірних ляльок з образами навіяними роботою. Потім додалися до ескізів в голові ще й оточуючі інсталяції, приплелася певна еко-тематика, і врешті я (після Волинського віча) вирішила ще й одягнути їх у міні колекцію одягу, який я давно розробляю ( з укр. етно елементами). Отже картина готова і проситься на папір.
 Друзі, дуже шукаю хорошого майстра лялькара, котрий готовий навчити. За гроші, або бартером ( я можу навчити керамічній флористиці).
 Просто розумію, що з навчанням, викладанням, замовленнями, роз'їздами, і всіма іншими справами часу на самостійне опанування мистецтва в мене не має, тобто я не хочу щоби це розтягувалось на дуже довго.)
буду дуже вдячна за поради, контакти та репости) Дуже-дуже!)

                     Аторство підписане

Не шарнірка, але дуже крута лялька Паши Сетрової


 Лялька Марії Пікунової

Автор дівчина hiritai

Корейський майстер Gu mi-jeong

Ну, і відомої авторки Марини Бичкової




Немає коментарів:

Дописати коментар