понеділок, 17 червня 2013 р.

Байк

Це з розряду рожевих мрій десь у хмарах)
І хоча зараз я набагато більше хочу набір олійних фарб усіх можливих кольорів веселки, та все ж ця мрія куди епічніша)
А з чого все почалось?
Якось раз у класі ніби 10-му поїхала я з місцевим Херсонським телеканалом на байк-фест "Тачанка" знімати одну з серій а-ля серіалу)) Серіал жуть, зйомки жуть, але байк-фест...) І можливість, нам, як чувакам з каналу, покататись.. Звучить доволі інфантильно, але для мене у 10 класі це була феєрія! Суровий величезний байкер, якому явно не подобалась його роль, гучно волаючі дитячі пісні, по-моєму про капітошку, і невеликий відрізок дороги, після якого я забрала у нашого режисеру журнал про байки. Нічого там особливого не було, окрім того, що я тепер знаю, що таке нейкід.)
Потім були екзамени, вступи, інші мрії, а відчуття десь залишилося жити глибоко-глибоко, і інколи виринає, як ото, під час нашого кінопоказу, коли ми запросили до нас в студію місцевий байк клуб. Я звичайно зрозуміла тоді, що клуб це не моє, я занадто непередбачувана в цьому плані, і просто не зможу бути надійною.

 Короче є в мене один приємний спогад, ще з того фесту.)
Знайшла його мабуть.

Honda GoldWing 1800GL

ось така красуня 

А ось поновлювач спогадів



Немає коментарів:

Дописати коментар