субота, 29 червня 2013 р.

Глина Modena. Огляд. Керамічна флористика.

Отримала вже близько місяця тому свою посилочку з двома глинками від Padico - справжніми японськими.) Потім була сесія, так що апробація відтягнулась, але тепер я вже до них дісталась.
Першою я відкрила звичайну модену.

 Одразу відмічу, що по відкриттю варто придумати, як скорше, спосіб аби гарно її запакувати, щоби не сохла, бо глина лише в упаковці і без звичних поліетиленових плівок, у які можна було б її загорнути, тому я швидко відрізала шмат малярного скотчу, і відірвавши шмат глини, гарно запакувавши, заклеїла упаковку, аби повітря не підступало.
 Глина достатньо тверда, спершу, як пластилін, але структурно звичайно інакша  Modern clay і fleur (котра на скільки я знаю є перепакованою модерн клей). В інструкції зазначено, що її варто гарно розім'яти. Так, після подібних операцій вона знає значно м'якшою і піддатливою, хоча і розминати вартує не менше хвилини, не липне до рук.
 Загалом далі робота йде по накатаному, додаєте фарби і починаєте ліпити.
Раніше я працювала з Modern clay = Fleur, тому можу порівнювати лише з нею. Отже глина дуже швидко підсихає, стає в'язкішою, але до остаточного висихання доходить набагато довше, ніж вищезазначені. Ще є одни момент, ось коли вона ніби злегка підсохла, перші прокотування заставляють її порепатись по краях от таким приблизно чином.
І якщо її не зімняти і не додати трохи крему (він також легко домішується до цієї глини, правда не нескінченно довго, як у випадку з тайською), то по великому рахунку всі ці щербинки зникаю з подальшим розкотуванням, і залишаються лекшою шероховатісю, що додає в моєму випадку ліплення троянд більшої природньості.


Коли ж далі я ліпила бузок і нерівності країв були зайвими, я злегка домішувала крем.
Варто також зазначити, що глина дуже легко катається, треба бути акуратним, вона насправді не така цілісна і варто в одному місці натиснути трохи сильніше, як вона і не тягнучи за собою останнію свою площу, деформується саме на цьому відрізку, розкотується до дуже тонких станів,  прозорих і легких, і все це дуже легко і швидко, так що інколи з незвички, просто її розриваєш, коли розкатана чимось схожа стає на папір (на дотик) але дуже далеко, мабуть реально нагадує живу пелюстку. Важко визначити, коли вона висихає, бо майже не стає твердішою, але все ж стандарто виріб вважається готовим після 24 годин з моменту ліпки. Колір, треба бути обережними, який замішали, майже такий і буде врезультаті. Працювати з нею клопітливо, але цікаво, відкривається більше поле для діяльності і досягнення цікавіших форм.

Отож висновки
1. Треба подумати над упакуванням, бо відсутні плівки
2. Сохне достатньо швидко
3. Відновлюється кремом, але не довго
4. Не лякатися сильної порепаності країв на початку катання, потім зникає.
5.Для ідеально рівних країв тре додати краплю крему, звичайно для рук, як завше.
6. Гарно змішується з олійними фарбами, не темнішає майже, тільки що на тон, коли висихає.
7. Висихає і залишається майже такою ж м'якою, (значно м'якіша за тайські)
8. Дууже тонко і дуже легко розкотується, треба бути обережними.
9. Фаутура відтискається прекрасно! Відтиску з однієї сторони виробу достатньо для гарного промалювання його і з іншої.
9. Цікавіша в плані перспектив роботи.

Дякую за увагу. Творіть!)

Немає коментарів:

Дописати коментар