вівторок, 18 червня 2013 р.

Тичинки. Міні МК. Швидко і гарно.)

Насправді розумію, що не зроблю ніякого відкриття, і мережа повна подібних майстер класів по виготовленню тичинок, та все ж маю сповістити вам одну особливість)
 Але попорядку.
Для швидких тичинок потрібна пачечка желатину
Вода, чашка і нитки)
Та визначальним для мене було, що використовувала я нитку мулінешки. Спочатку я переживала, що вона затонка  в порівнянні з фабричними, а на фабриці ж не дурні працюють, отже їхній розмір має бути оптимальним, та за відсутності інших хб ниток я використала таки муліне. І це було найкращим відкриттям цього дня!) Вони настільки ніжно і органічно виглядають, як справжні тичинки.)
Отже, крок №1 - знайти желатин і білі нитки муліне
зроблено)

Крок №2  - насипати трохи желатину у горнятко
зроблено)

Крок №3 - налити трохи водички (аби покрила желатин) почекати 10 хв і додати ще води але вже температурою близько 70 градусів цельсія, гарно ромішати

Крок №4 - виділити одну ниточку довжиною санитметрів 50  відрізати і опустити в розчин на декілька секунд, вона мокне одномоментно) Потім ви її дістаєте і треба її намотати на щось таким чином, щоб довгі її проміки знаходились у натягнутому стані. Я довго не заморочувалась і намотала на ручки плоскогубців)
Хвилин 40 достатньо для повного висихання ниток.

Потім ви їх розмотуєте і ріжете на шматочки потрібної вам довжини, я не робила спеціальних сумішей, аби обробляти кіничики, тичинки в мене вийшли дуже тендітні майже невагомі.
Використала я їх для термінового виготовлення кулону з квітками вишні. Про що детальніше буде в наступному пості.


Дякую за увагу. І потрібних речей під руками)




Немає коментарів:

Дописати коментар